Puma Yellow



Nuty zapachowe: 
nuta głowy: bergamotka, jabłko
nuta serca: magnolia, róża, fiołek, frezja
nuta bazy: irys, drzewo sandałowe, drzewo cedrowe

Już od dawna polowałam na tę wodę. Bardzo podobał mi się zapach, ale trwałość nie była zbyt zachęcająca. Niedawno zobaczyłam, że w Rossmannie jest na nią promocja. Od razu postanowiłam ją kupić. Za zestaw zapłaciłam 54,99 zł. W jego skład wchodzi woda toaletowa Puma Yellow 40 ml oraz dezodorant 150 ml. Jestem bardzo mile zaskoczona. W Yellow wyczuwam przede wszystkim kwiaty, lekka owocowa nuta stanowi bardziej tło. To zapach świeży i rześki, ale ma w sobie taką romantyczną iskrę, natychmiast przywraca mi dobry humor. Utrzymuje się ok. 3 godzin, więc nie jest to zły wynik. Kiedy mam go na sobie, wiele osób pyta mnie co to za zapach. Myślę, że jeszcze nie raz skuszę się na jej zakup.

Plusy:
-zapach <3
-ładne opakowanie
- oryginalność

Minusy:
-malutkim minusikiem jest trwałość, ale ten zapach wszystko wynagradza

Komentarze

Popularne posty