Eyeliner Golden Rose

Już dosyć długo mnie nie było, ale wracam do Was z świetnym eyelinerem firmy Golden Rose. A dokładnie jest to Precision Liner - tusz do kresek w pisaku - Golden Rose. Na początku nie byłam przekonana do tego zakupu, ale ostatecznie postanowiłam zaryzykować. Nie żałuję. Jestem nim zachwycona. ;)
Aplikacja to sama przyjemność. Do tej pory męczyłam się z narysowaniem kreski pędzelkiem, która nigdy mi nie wychodziła. Teraz mogę rysować kreski dowolnej grubości. Kolor jest intensywnie czarny. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to trwałość. Po kilku godzinach moje powieki nie wyglądają już tak perfekcyjnie jak od razu po pomalowaniu. Kupiłam go w drogerii Wispol za 16,90zł.

Zalety:
-kolor
-łatwość aplikacji
-nie uczula
-wydajny
-cena
-bez problemu się zmywa
-neutralny zapach
-nie ruszy się
Wady:
-trwałość(ale czym to jest przy tylu zaletach ;)).

Komentarze

Popularne posty